Szanowni Państwo,
Z dniem 1.10.2023 zostaje zamknięta stołówka w WOSiR w Drzonkowie na czas dużej przebudowy, która planowana jest do maja 2024 r..
W związku z inwestycją nastapią duże zmiany organizacyjne dla naszych KLIENTÓW.
Ważne!
- Miejscem wydawania posiłków będzie sala konferencyjno-sportowa (szermiercza) w obiekcie pływalni krytej 25 m.
- Klienci indywidualni niekorzystający z bazy noclegowej nie będą obsługiwani (nie będą mogli zakupić posiłków).
- Dla klientów będących na pobytach w WOSiR Drzonków miejscem do tymczasowego spożywania posiłków będzie sala konferencyjno-sportowa (sala konsumpcyjna). Posiłki będą wydawane w formie lunch box.
- Skorzystanie z posiłków np. podczas pobytów jednodniowych będzie możliwe tylko i wyłącznie po wcześniejszej rezerwacji w Centrum Obsługi Klienta.
- Szczegołowe informacje w regulaminie.
REGULAMIN SALI KONSUMPCYJNEJ
1. Sala konsumpcyjna jest miejscem spożywania posiłków dostarczanych przez firmę cateringową DAYA.
2. Do korzystania z posiłków w sali konsumpcyjnej uprawnieni są klienci WOSiR.
3. Wszyscy użytkownicy sali konsumpcyjnej uprawnieni do korzystania z posiłków muszą się posługiwać wcześniej wykupionymi w Centrum Obsługi Klienta kartami elektronicznymi zawierającymi informację o wykupionym posiłku.
4. Sprawdzanie dostępności posiłków odbywa się za pomocą systemu elektronicznego przed wydaniem pakietu.
W przypadku wystąpienia kłopotu w działaniu karty bądź zgubienia karty klient powinien udać się do Centrum Obsługi Klienta aby wyjaśnić sytuację.
W przypadku wystąpienia kłopotu w działaniu karty bądź zgubienia karty klient powinien udać się do Centrum Obsługi Klienta aby wyjaśnić sytuację.
5. Podczas wydawania posiłków w sali konsumpcyjnej mogą przebywać wyłącznie osoby spożywające posiłek.
6. Z posiłków należy korzystać wyłącznie w sali konsumpcyjnej. Obowiązuje kategoryczny zakaz wynoszenia posiłków poza teren sali konsumpcyjnej.
7. Na tablicy informacyjnej przy wejściu opublikowany jest jadłospis na cały tydzień.
8. Podczas pobytu w sali konsumpcyjnej klienci mają możliwość pozostawienia odzieży wierzchniej
na wieszaku przy wejściu. Zarządca obiektu nie odpowiada za rzeczy pozostawione w obiekcie jak i za odzież wierzchnią pozostawioną na wieszaku.
na wieszaku przy wejściu. Zarządca obiektu nie odpowiada za rzeczy pozostawione w obiekcie jak i za odzież wierzchnią pozostawioną na wieszaku.
11. Grupy młodzieży wchodzą do sali konsumpcyjnej wraz z opiekunem.
12. Zamówienia na dodatkowe posiłki i odwołania posiłków zgłaszane są wyłącznie do Centrum Obsługi Klienta.
13. Godziny wydawania posiłków:
- Śniadanie 7.00-9.00
- Obiad 13.00-16.00
- Kolacja 18.00-20.00
14. Do dyspozycji klientów oprócz wydanych pakietów z posiłkami jest kawa, herbata i napoje z dystrybutorów dostępne na sali konsumpcyjnej.
15. Po zakończonym posiłku klienci są zobowiązani do:
- sprzątania ze stołów opakowań po posiłkach,
- umieszczania resztek żywienia i innych odpadów w pojemniku na odpady zmieszane w kolorze brązowym,
- umieszczania opakowań plastikowych, kubków itp. w pojemniku na odpady zmieszane w kolorze żółtym.
SMACZNEGO
Kontakt:
CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA
tel. 68 321 43 10/12, kom. 603 034 546
CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA
tel. 68 321 43 10/12, kom. 603 034 546